Opći uvjeti poslovanja

Uvjeti kupnje

Ove odredbe i uvjeti definiraju uvjete korištenja i kupnje  putem online trgovine „malisani.hr“ (skrećeno: "Mališani"), koji je dostupan na poveznici  http://www.malisani.hr (u daljnjem tekstu: 'Web stranica') kojom upravlja tvrtka Molarem j.d.o.o. (U daljnjem tekstu: web shop, Mališani ili prodavatelj).

Ovi opći uvjeti primjenjuju se na cijelu web stranicu, sve njene dijelove i podstranice. Korištenjem web stranice prihvaćate sve odredbe ovih uvjeta među kojima su sve veze i njihovi sastavni dijelovi. Uvjeti su podložni  zakonskim uvjetima i međunarodnim smjernicama za e-poslovanje. Kupnja u webshopu je dopuštena osobama starijima od 18 godina.

Ukoliko su u podacima o kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom kupca.

Kupcem se smatra svaka osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i plati naručeni proizvod. Primatelj se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe kupca.

Prodavatelj/posrednik u trgovini i izvršitelj usluga je: Molarem j.d.o.o. ili partneri kojima se ustupa korištenje platforme, putem online trgovine "Mališani".

Informacije o prodavatelju/posredniku u trgovini i izvršitelju usluga

Prodavatelj: Molarem j.d.o.o
Sjedište prodavatelja: Starčevićeva 12, 40314 Selnica
OIB:95965414274

Kontakt podaci:

E-mail: info@malisani.hr, molarem.tk@gmail.com
Web stranica: www.malisani.hr
Mob.: 0992514006
RBA IBAN: HR0424840081106819650

ZABA IBAN: HR5123600001102536275

Načini plaćanja

Prodavatelj ispostavlja račun na trajnom mediju (printani račun ili kao e-mail privitak) sa specifikacijom troškova i obavještava korisnika o mogućnosti odustajanja od kupnje i o načinu na koji kupac može vratiti proizvod. Način plaćanja korisnik odabire tijekom postupka nabave.

Prodavatelj može definirati popuste za određene kategorije proizvoda prema načinu plaćanja, a cijena s popustom i definiranim načinom plaćanja će biti naznačena ispod osnovne cijene proizvoda te vrijedi isključivo za način plaćanja koji je naznačen.

Korisnik može robu naručenu preko online trgovine  www.malisani.hr platiti na sljedeće načine:

                 jednokratno - American Express®, Visa, MasterCard®, Diners, Discover i Maestro®

                 na rate - Diners kreditnom karticom do 12 rata

                             - Visa i MasterCard® kreditnim karticama Zagrebačke banke obročno do 12 rata

                             - American Express® kreditnom karticom obročno do 6 rata 

                             - Maestro i Visa Inspire PBZ-a obročno do 6 rata

Dostava

On-line trgovina www.malisani.hr nastoji na najbrži mogući način isporučiti naručenu robu te surađuje s GLS dostavnom službom i Overseas expresom. Prilikom narudžbe ili u roku 24 sata bit ćete obaviješteni o okvirnom vremenu dostave, a na dan slanja primit ćete obavijest o poslanoj pošiljci.

Dostava se izvršava na adresu kupca ostavljenu kod kupnje proizvoda 1-2 radna dana nakon što je proizvod preuzet od strane kurirske službe. Za točnost adrese odgovara kupac, a za isporuku robe kurirska služba.

Dostava je besplatna za sve narudžbe ako je moguće redovnim putem (kurirske službe i logističke tvrtke) izvršiti dostavu na adresu koju kupac zahtjeva.

Rok isporuke je definiran za svaki proizvod posebno te se nalazi u detaljima proizvoda.

Rokovi dostave su 2-7 dana za većinu proizvoda, a za određene vrste proizvoda 2-4 tjedna o čemu je kupac pravovremeno obaviješten.

Isporuka dječjih igrališta (velike paletizirane pošiljke) na područje Dubrovačko-neretvanske županije i udaljenih otoka podliježe posebnim uvjetim te se dogovaraju naknadno direktno sa kupcem.

Rok isporuke ne može biti duži od 45 dana od dana narudžbe.

Izjava o sigurnosti kod plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu.

Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Izjava o privatnosti

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Cijene

Sve cijene na ovim stranicama izražene su u kunama (kn) i uključuju PDV. Sve cijene prikazane na web stranici mogu biti promijenjene bez prethodne najave. Cijena po kojoj izvršite narudžbu je valjana iako u vrijeme isporuke može vrijediti i neka druga cijena.

Dostava je besplatna za sve narudžbe.

Za neke kategorije proizvoda vrijede popusti na plaćanje gotovinom kod preuzimanja (pouzeće) ili općom uplatnicom/internet bankarstvom što je i navedeno uz redovnu cijenu. Popusti na određene vrste plaćanja ne obvezuju prodavatelja da ih primjenjuje na sve proizvode nego samo na istaknute.

AKCIJSKE CIJENE vrijede isključivo u vrijeme akcije. Odgoda slanja ili preuzimanja proizvoda na akciji moguće je isključivo ukoliko su proizvodi plaćeni unaprijed, bilo uplatom na transakcijski račun bilo kartičnim plaćanjem.

Za nepreuzete, neplaćene pošiljke i narudžbe po akcijskim cijenama ponovno slanje odnosno isporuka nije moguća po istim cijenama.

Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca zaključuje se u trenutku kada prodavatelj zaprimi narudžbu i potvrdi kupnju na način da pošalje e-mail na adresu kupca. Od tog trenutka, sve cijene i ostali uvjeti obvezujući su i za davatelja i za kupca.

Ovi opći uvjeti sastavni su dio ugovora.

Elektronska komunikacija

Posjećivanjem i korištenjem Mališani shopa (malisani.hr) prihvaćate komunikaciju elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.

Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.

Odabirom opcije Prijava na Newsletter dajete nam vašu suglasnost da vas elektronskim putem uključimo u naše marketinške i ostale aktivnosti.

Poslovna sposobnost

Prihvaćanjem Uvjeta prodaje Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda od Prodavatelja, tj. za kupnju putem Web-shopa. 

Narudžbe

Molarem j.d.o.o. također može odbiti ugovor u slučaju da se utvrdi da u takvim uvjetima ne može biti izveden. Prethodno će kupac o tome biti obaviješten uz navedene razloge odbacivanja ugovora, naravno, ako je to moguće.

Narudžba se smatra zaprimljenom:

•U slučaju plaćanja kreditnom karticom - u trenutku kada www.malisani.hr dobije potvrdu predautorizacije kreditne kartice kupca na iznos narudžbe

•U slučaju plaćanja e-bankingom, općom uplatom i pouzećem - u trenutku kada www.malisani.hr elektroničkim putem zaprimi narudžbu

U trenutku kada je narudžba zaprimljena, prodavatelj će elektronskim putem u obliku e-mail-a obavijestiti kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod naručen.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu prodavatelj će obavijestiti kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ te o roku u kojem je proizvod dobavljiv.

Naručeni proizvod, ovisno o tome da li je dostupan na skladištu, prodavatelj isporučuje u najkraćem mogućem roku.

Otkazivanje narudžbe

Narudžbe primljene putem online trgovine www.malisani.com.hr kupac može otkazati bez dodatnih troškova sve do primanja e-maila s potvrdom o slanju robe preko online trgovine www.malisani.com.hr.

Obavijest o otkazivanju moguća je samo putem e-maila: info@malisani.com.hr  molarem.tk@gmail.com  U e-mail poruci je obavezno navesti slijedeće informacije:

- naslov poruke: Prekid ugovora

- sadržaj poruke: a) naziv kupca, b) adresa kupca, c) broj narudžbe

Pravo na jednostrani raskid ugovora i vraćanje robe

Kupac može odustati od ugovora u roku od 14 dana nakon primitka naručene robe bez obveze navođenja razloga za svoju odluku prema Zakonu o zaštiti potrošaća, čl.72., stavak 1.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći obrazac za raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Smatra se pravodobnim ako je pošiljka isporučena na vrijeme. Povratak naručenog proizvoda u roku od 14 radnih dana od primitka smatra se kao otkazivanje ugovora. Jedini trošak kupca u vezi otkazivanja ugovora su izravni troškovi povrata robe. Ista se mora vratiti u tvrtku najkasnije sedam (7) dana od dana obavijesti o povlačenju. Ako kupac odustane od ugovora, poduzeće mora vratiti sav uplaćen novac. Poduzeće mora izvršiti isplatu što je prije moguće, ali ne kasnije od 30 dana nakon primitka obavijesti o otkazu ugovora.

O namjeri vraćanja robe prodavatelj se obavještava u roku od 14 dana od dana primitka robe putem pošte (Molarem j.d.o.o, Starčevićeva 12, 40314 Selnica) ili kontakt e-mailom: info@malisani.hr ili molarem.tk@gmail.com .

Potrošač vraća proizvod preporučenom poštom, zajedno s računom u roku od 7 dana od dana obavijesti o povlačenju na adresu prodavatelja: Molarem j.d.o.o., Starčevićeva 12, 40314 Selnica.

Svi troškovi vezani uz povrat robe plaća kupac. Kupac bi trebao vratiti proizvod neoštećen, u istoj količini i u izvornom neoštećenom pakiranju. Nismo odgovorni za trošak koji je nastao izvan općih uvjeta ugovora.

Pošiljka s otkupninom ili troškom poštarine neće biti prihvaćena.

Materijani nedostaci proizvoda

Prodavatelj  odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od osam dana uputiti pisani prigovor Prodavatelju jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Prodavatelju, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Prijenos vlasništva i obaveze kupca

Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi.

Prodavatelj nije odgovoran u slučaju da niste unijeli adresu dostave ispravno, te iz tog razloga paket nije došao na odredište. Prodavatelj nije odgovorna ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa.

U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, Vaša je odgovornost preuzeti paket u poslovnici dostavne službe u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba, odnosno dogovoriti novu dostavu ukoliko angažirana dostavna služba omogućava takav izbor.

Ukoliko Vam paket ne stigne u roku od 3 radna od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena Vaša je dužnost da kontaktirate angažiranu dostavnu službu i provjerite, prema broju pošiljke koji ste dobili u obavijesti o slanju pošiljke, gdje je pošiljka.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, Terra organica ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.

Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu ponovno naruči robu putem Terra Organica Web Shopa, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesuiranja narudžbe kao i pravo naplate dostavnih troškova od prethodnog slanja nepreuzete robe.

Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer radno vrijeme tvrtke kojoj se dostavlja roba, dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno tražiti izradu zapisnika o oštećenju ukoliko pošiljku preuzima u dostavnom uredu te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka.

Valjanost ponude

Prilikom kupnje važeće su cijene koje su vrijedile u trenutku potvrđivanja narudžbe. Sve cijene uključuju PDV. Cijene u online trgovini prodavatelj može mijenjati bez prethodne najave.

Sve informacije objavljene na web stranici su okvirne (npr. opisi proizvoda, specifikacije, fotografije i sl.). Slike mogu biti simbolične i ne odražavaju uvijek u potpunosti stvarne činjenice. Zadržavamo pravo na manje izmjene u opisu proizvoda bez obveze prethodnog obavještavanja korisnika.

Cijene u ponudi vrijede za 3 dana.

Sigurnost

Prodavatelj pruža sva potrebna tehnološka i organizacijska rješenja za potpunu sigurnost Vaše kupnje. Sigurna kupnja jamči poštivanje svih važećih zakonskih propisa i preporuka iz hrvatskih i međunarodnih udruga potrošača.

Zaštita osobnih podataka

Obavezujemo se da će skup osobnih podataka prikupljenih putem web www.malisani.hr  u potpunosti ostati pohranjen, zaštićen i obrađen sa strane tvrtke Molarem j.d.o.o. Prodavatelj koristi osobne podatke isključivo za potrebe ispunjavanja ugovora i druge potrebne komunikacije.

Suglasnošću za pohranu, obradu i prenošenje osobnih podataka, sudjelovanjem u nagradnoj igri ili pri pretplati na newsletter, korisnik omogućuje tvrtki Molarem j.d.o.o. obradu i pohranjivanje osobnih podataka u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Uz suglasnost korisnika, tvrtki  Molarem j.d.o.o. dozvoljeno je da kao administrator baze podataka obrađuje osobne podatke prikupljene za potrebe uzimanja uzoraka, istraživanja i statističke obrade podataka za otkrivanje korištenja usluga, aproksimaciju ponude i informacija o ponudi, novosti i posebnih ponuda, za slanje e-vijesti i drugog propagandnog materijala te informiranje korisnika usluga online trgovine www.malisani.hr i Molarem j.d.o.o.. Prikupljeni podaci neće biti dostupni trećim osobama.

Pisani prigovor potrošaća

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor tvrtci Molarem j.d.o.o. Prodavatelj Vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte na adresu: Molarem j.d.o.o., Starčevićeva 12, 40314 Selnica ili putem maila: info@malisani.hr ili molarem.tk@gmail.com

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Molarem j.d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Arhiva ugovora

Ugovor između kupca i prodavatelja u elektroničkom obliku arhivira se u sjedištu tvrtke Molarem j.d.o.o.,Starčevićeva 12, 40314 Selnica. Kupac može dobiti kopiju ugovora koju zahtjeva putem e-maila: molarem.tk@gmail.com .

Napomena

Opći uvjeti i sve ostale informacije tvrtka Molarem j.d.o.o. može promijeniti bez prethodne najave